9/02/2015

Na dzień dobry

Zjawisko szafiarstwa w ostatnich latach ewoluowało – od nieśmiałego wyginania się przed obiektywem po wizyty w telewizji, wywiady w opiniotwórczej prasie i, wreszcie, publikowanie książek. Blogerki modowe to w tej chwili celebrytki, cieszące się znaczną rozpoznawalnością, także poza przestrzenią internetową. Nadal jednak brakuje mi w Polsce prowadzonego przez kobietę bloga, podejmującego tematykę jakości i dbałości o zawartość garderoby. Czynniki te stanowią wszak gwarancję dobrego wyglądu, niezależnie od zmieniających się trendów.

Zachęcona opiniami innych osób, zdecydowałam się podjąć nieśmiałą próbę wypełnienia tej niszy. Żywię nadzieję, że w miarę upływu czasu nie zabraknie mi entuzjazmu i pomysłów; że nie zawiodę pokładanych nadziei, a wreszcie że uda mi się przyciągnąć tu grono odbiorców o podobnych zainteresowaniach do moich. Życzyłabym sobie, by to miejsce służyło wymianie naszych doświadczeń i spostrzeżeń. A zatem – witam serdecznie i zapraszam do lektury.

2 komentarze:

  1. Bardzo się cieszę, że się zdecydowałaś na prowadzenie bloga. Życzę powodzenia i...będę zaglądać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Mam nadzieję, że moje teksty okażą się ciekawe i przydatne.

      Usuń